A monacói F1-es pályánál nehéz jobb helyszínt találni egy Bugatti szalonnak
Luis Chiron, akiről a jelenlegi Bugatti modellt elnevezték szintén Monacóban született.
Luis Chiron, akiről a jelenlegi Bugatti modellt elnevezték szintén Monacóban született.
A Bugatti leleplezte a limitált szériás pályaautó, a Bolide végleges változatát.
A Chiron „Profilée" modellre adott végső licit közel 9,8 millió euró, vagyis 3,8 milliárd forint volt.
Akár a Bugatti múzeumi darabja is lehetne, de inkább elárverezik.
A többi sport- és luxusmárkához hasonlóan a Bugatti is kiváló évet tudhat maga mögött.
Az autók végsebességének egyre magasabb szintre történő emelésének története közel 125 éves múltra tekint vissza.
A Centodieci garantáltan nem jön majd gyakran szembe az utakon, hiszen kevesebb mint tucatnyi példány készült belőle.
A világ legerősebb és leggyorsabb S8-asaként hirdetett kocsi kevesebb, mint 4 másodperc alatt ugrik fel 100-ról 200 km/h-ra.
Az elképesztő gyorsulás egy duplaturbós V8-as benzinmotor földöntúli erejének köszönhető.
Műszakiztatás közben készültek róla képek.
A Bugatti stílusos módját választotta a legendás erőforrástól történő búcsúzásnak, íme egy Chiron-alapú vadonatúj roadster.
A limitált szériás Divo még a hiperautókban igen gazdag Monacóban sem számít mindennapos látványnak.
A hivatalos bemutató is jön pár nap múlva.
Elég "szerény" ellenfelet választottak a G-Power tuningcégnél.
A belső égésű motorok királyának karrierje véget ér ugyan, de a legendája biztosan tovább él.
A Bugatti Chiron Super Sport 300+ végsebességét alaphelyzetben 440 km/h-ra korlátozzák.
Nem feltétlenül kell Dubajig autóznunk akkor, ha igazán különleges és ritka autócsodákkal ismerkednénk meg közvetlen testközelből.
A limitált szériás Chironokkal garantáltan nem találkozhatunk majd minden második utcasarkon.
Az 1600 lóerős Centodieci 13,1 másodperc alatt gyorsul 0-ról 300 km/h-ra.
Egyben ez az első alkalom, hogy a márka logóját valódi arannyal készítették.